[SKRIVA] Re: SV: Skiffigt i Kobra

  • From: Anders Forsgren <forsgren.anders@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 Apr 2012 05:36:54 +0000

Man slipper i alla fall leta efter hamsterdjäveln när ungarna glömt stänga
buren, det är bara att släcka ner så hittar man den ganska snabbt! ;-D
2012/4/6 Pebbles Karlsson Ambrose <pebbles@xxxxxxxxx>

> Haha. Det är ju helt sjukt! Jag vet inte om jag ska bli äcklad eller
> imponerad. Kommer barn ha rosa självlysande hamstrar i framtiden? Vilken
> affärsidé ...
>
> Om Eduardo kan blanda sitt dna med en blomma och döpa den till Edunia så
> kan
> väl jag? Vad säger ni om Pebblagonier?
>
> Med vänlig hälsning Pebbles

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra
med Mujahedin-e Khalq, Hizbollah eller al-Fatah. Jag har aldrig gjort Salat
eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad As-Salam betyder.
Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail.
Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se