[SKRIVA] Re: SV: Re: SV: Re: SV: Re: [Svfandom] Fanfondsbedragare skall inte sitta i en fanfond

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Jun 2011 07:14:56 +0200

Den 13 juni 2011 15:17 skrev Patrik Centerwall <centerwall@xxxxxxxx>:

> Jag har inte använt *just de orden* men jag har tidigare gjort klart och
> tydligt vad jag tycker.
>
> Med vänliga hälsningar,
>
> Patrik Centerwall
> -----

Även jag har gjort klart vad jag tycker om att dränka skriva-relaterade
ämnen i ett nyhetsflöde. Jag tycker inte om det. Och jag gillar inte att
listan har gått ifrån att vara en diskussionskanal för människor som är
intresserade av skrivande och fantasy/sf, till en nyhetskanal som förmedlar
Ahrvids personliga nyhetsflöde på ett ytligt och ointressant vis. Detta har
jag uttryckt mer än en gång, liksom flera andra här. I övrigt håller dock
Ahrvid en betydligt vuxnare och mer konstruktiv ton än dina inlägg, så
riktigt samma kritik är inte befogad. Ahrvid postar för mycket ointressant
till listan, men du, Göran/Gittan/Ove, vad du än heter, du är barnslig och
patetisk och verkar helt och hållet sakna liv. Ahrivd postar i alla fall
saker han är intresserad av - men att du, Göran/Gittan/Ove, verkar ha som
huvudsakligt intresse i livet att basha runt på Ahrvid, det är bara tragiskt
mobberi.

/Anna