[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Översvallande refuseringsbrev

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Nov 2011 15:11:52 +0000

Hehe,
det var ju tämligen långt och välformulerat iaf. Fast det passar ju
till vilket manus som helst.

Nu blir jag nyfiken på den här tidskriften...

Lyxtidningen Icon hade förresten en intervju med Stephen King, "den första
svenska på XXX år" påstods det
på framsidan. Minns inte hur många år just nu.
 Jag hade sådan lust att köpa ett exemplar, försökte tänka att priset
motsvarade ju bara en sju, åtta Aftonbladet eller Expressen.
Fast jag har nästan helt slutat köpa kvällstidningar för jag tycker det blir
för dyrt :(
/pia