[SKRIVA] SKRIVA verkar vara igång igen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 May 2011 12:34:46 +0200

SKRIVA och hela freelists.org verkar ha haft något slags systemproblem sedan
igår någon gång. Jag fick msg om att postningar blivit "delayed" och inga sidor
som hör till freelists.org kunde visas.
Det inträffar sådana här systemproblem ibland, men nu verkar listan ha gått
igång igen (jag har iaf sett ett antal msg som jag postat, om än försenade).
Sorry for the inconvenience!

Om Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"!                                          -----