[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Utställning om "den svenska synden"

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Apr 2010 19:27:30 +0200

From: zenzat@xxxxxxxxx
> För undvikande av eventuella missförstånd: Anders var inte chefred på
> FIB-Aktuellt utan på det utmordentliga Teknikmagasinet.
  Jo, så var det, och det bör ha framgått när jag vid något tidigare tillfälle
berättat om just Teknikmagasinet (där Bertil Falk också var med, bl a som
oförliknelig krönikör med spalten "Berra bråkar"). Anders gjorde
populärteknikseriesidan "Teknikens under" åt FIB-Aktuellt, med teckningar av en
Sune Envall. Den var alltid sen och så var det bråttom och så måste jag kasta
mig på cykeln och buda över serien och dess manus till Fibban.
  "Teknikens under" har också kommit ut som ett antal självständiga album.
  Det gjordes roligare tidningar förr.

Surfa tryggt med Internet Explorer 8
http://www.microsoft.com/sverige/windows/internet-explorer/default.aspx-----