[SKRIVA] Re: [SKRIVA] SV: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Ny bok: Främmande folk och förtrollade skogar

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Sep 2013 23:26:57 +0200

Den 11 september 2013 23:22 skrev Pebbles Karlsson Ambrose <pebbles@xxxxxxxxx>:
> Jag tror han skrev att han ville läsa din bok, inte bedömde dig som person.

Jag talar om det jag talar om, och om jag vill påpeka en viktig sak i
sammanhanget så gör jag det. Sedan får Nystås tycka hur mycket som
helst om det jag utger; han har fortfarande kravet på sig att leva upp
tigg grundläggande etik. Detsamma gäller naturligtvis också dig, och
alla andra närvarande; tjafs hör inte till min plattform.