[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Robbie på UFO-läger

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Oct 2008 08:17:50 -0500

From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx"
>Aftonbladet skrev 2/10 att sångaren Robbie Williams (SKRIVA hade en gång en
>biljett till en av hans konserter i novelltävlingspris! - undertecknad hade
>fått den, men ville inte gå själv; not my music) nyligen spenderat två veckor
>på ett UFO-läger i Washington State. UFO-experten Michael C Luckman säger till
>en nyhetsbyrå att sångaren nyttjade tillfället till att skriva nya låtar om
>utomjordingar.

Robbie Williams har så konstiga stirrande ögon, så det är klart att han måste
vara en smula knäpp.

Jag så f ö SVT:s reportage om scientologerna. En fet dam var deras talesman,
och försökte vifta bort alla ganska välgrundade anklagelser. Om denna dam är en
"clear" - då är det bäst att hålla sig borta från deras kurser!

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--
Be Yourself @ mail.com!