[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Ännu ett exempel på att världen blir allt bättre och säkrare...

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 8 Sep 2013 01:17:55 +0200

Och med min erfarenhet av nördistiska tramsdiskussioner kan jag nu ge
mig fan på att detta plötsligt ska handla svartvitt om ifall Ryssland
och USA *verkligen* börjar kriga mot varandra eller inte, och att det
är det enda som betyder något. Att hålla gråskalor och flera
perspektiv i huvudet samtidigt låter sig inte göras.

Nåväl. Det är som det brukar vara, i dessa kretsar.