[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Rolv Wesenlund, alias Fleksnes, död

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Aug 2013 19:45:06 +0200

Var det inte Wesenlund som hade det där med att "det de har det har de i -
var det Lissabon?"
Alltnog. Jag minns honom från TV3s newsroom i Camden Lock 1988 eller 1989.
Han kom och hälsade på min kollega Mette Wesenlund,
som var hans mycket trevliga, konstintresserade dotter. Han satt mycket tyst
och stilla och såg hur vi producerade news.
Bertil
zenzat.wordpress.com

Zen Zat AB
Västra Alstads Byaväg 92