[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: tips hälsa på

  • From: "Ove Ridé" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Jul 2008 03:14:57 +0200

On 03/07/2008, ahrvid@xxxxxxxxxxxx <ahrvid@xxxxxxxxxxxx> wrote:
> Från: ivarsson.g@xxxxxxxxx

>  > till min dator!
>   Ville bara påpeka att i fall någon nu, mot förmodan, när han/hon ser
>  ivarsson på ett konstigt sätt klaga på "virus" (som är popurutor på siter
> helt
>  utanför SKRIVA), får en obekant känsla av att ivarsson och den som gör
>  meningslös reklam för meningslösa siter med popuprutor, är en och samma
> person,
>  skulle det inte vara helt, oomkullrunkeligt bevisat att sådana känslor vore
>  helt grundlösa.
>   Liksom.

Det tog lite letande, men jag visste att det liknade något från
Ahrvids gamla alias Göran Jansson.
<//www.freelists.org/archives/skriva/04-2007/msg00072.html>

"Göran II"! LOL!

On 03/07/2008, Göran Ivarsson <ivarsson.g@xxxxxxxxx> wrote:
> [...]
>  använder, men när det gäller såna som herr datavirus brukade vi säga
>  att de kunde hänga sig i k*ken eller dra någonstans helt enkelt.
>
>  Okej det där kanske är dumt sagt, men jag blir rätt upprörd när vi
>  inte kan ha vettiga diskussioner för att såna som herr datavirus helst
>  ska förstöra. Jag kan förstå varför Ahrvid var tvungen att skapa en ny
>  lista faktiskt. för Hans Persson med flera gör det svårt att ha ett
>  bra klimat på såna här listor. Jag märker att jag inte uttrycker mig
>  helt bra nu, men jag är faktiskt rätt upprörd efter detta.

/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://flb.gg8.se/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----