[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [Svfandom] Bellis bort från Noff

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 7 Jun 2011 09:03:27 +0200

Anna Svensson:

> "Den andra sidan" har gett sin synpunkt i ganska många inlägg. Tack för
> det.

Nej, ett inlägg som censureras bort hela tiden i strid mot Skrivalistans
grundlag. Det är inte asmma sak faktiskt.

> Den här konflikten har firat sitt 25-års jubileum. Till och med MORD vore
> preskriberat vid det här laget.

Det och att skaffa ett liv tycker jag du borde säjta till Ahrvid Engholm som
ägnar sig nästan på heltid åt detta SEFF. Jag har vidarebefodrat ett inlägg
några gånger när det censurerats bort och det är kanske överdrivet också men
att skriva flera inlägg om dan utan uppehåll år och år in kräver verkligen
att skaffa ett liv istället.

> Föregå med gott exempel och sluta spamma
> listan med någonting som enligt din egen utsago inte ens intresserar dig.
> Det intresserar nämligen ingen annan heller.

Tydligen intresserar det dej tillräckligt för att skriva om saken gång på
gång, för detta är ju inte första gången. Då blir det lite liv i denna
stendöda listan i alla fall. Det är som med den där andra medlemen som
kommenterade mina inlägg. Det var dom enda han nånsin har kommenterat och
han skrev bara för att säja samma sak som du att han inte var intresserad.
Då förstår jag inte varför ni gång på gång skriver om saken, om ni inte är
intresserade. Följ ditt eget råd vetja!

Hälsar gör Göran