[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [Svfandom] Bellis bort från Noff

  • From: Mikke Schirén <mikkeschiren@xxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Jun 2011 23:55:08 +0200

Göran, Ove, ta ett djupt andetag och använd er energi till något mer
konstruktivt istället så kan ni säkert åstadkomma mästerverk.

/Mikke

Mikke Schirén
mikkeschiren@xxxxxxxxx
0702024961

10 jun 2011 kl. 21:52 skrev Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>:

> Robert Andersson:

> Om du är intresserad kan du titta månad för månad här ända från början och
> se själv hur det har varit även under dom åratal när till exemepl inte jag
> postat alls:
>
> //www.freelists.org/archive/skriva

> Okej, hej då! Kul att pratas vid var det i alla fall!

> Liksom oskyldiga drabbas i massor av Arhvids listhärjningar. Det är han som
> håller er gisslan, förs så länge han härjar sönder andra listor kommer det
> att eka tillbaka på denna listan, som är hans. Säj det till honom för så
> [...]
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).