[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Mp kräver att Discovery öppnar lokalnyhetsred i Umeå

  • From: Håkan Doghead Eklund <doghead@xxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Apr 2014 15:03:09 +0200

Politik är utveckling. En sanning då är inte sanning nu. ALLA partier ligger
med varandra och det vänster/mitten/högra omformas till en förvirrande ormgrop.
Skickat från min iPhone

11 apr 2014 kl. 14:53 skrev "Rickard Berghorn" <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>:

> Herrejösses...
>
> Men pga högervridningen så anses t o m de vara vänster. (Trots att de för
>
> Tro mig, MP har alltid räknats som vänster, trots att de själva av
> strategiska skäl utmålat sig som att de står utanför den politiska skalan.
> De kom in i riksdagen när jag gick på gymnasiet, och denna icke-fråga
> betjafsades och avgjordes redan då.
>
> -- Rickard
>
> -----

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).