[SKRIVA] [SKRIVA] Re: Recension "Demonologi för nybörjare"

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Dec 2014 14:54:49 +0100

From: spaeket@xxxxxxxxxxx
> Oj, vilken bra recension! Nu blev jag jätteglad, tack, Pia! :)
  Jag skrev några rader om när du  för ett par månader  sedan pratade  om boken
på SF-Bokhandeln också:
https://www.freelists.org/post/skriva/Demonologi-p-SFBokhandeln
  (Men jag dök inte upp på Akademibokhandelns tillställning, fast jag var
anmäld. Det blev en stressad kväll då jag först var på Rumänska
kulturinstitutet och hörde om kommunismens svarta historia och sedan var det
Grantas releasefest. Jag hann inte med Ackis; har dock varit på tidigare
tillställningar där och det brukar vara bra.)

E-antologin E-Xtra Vildsint https://bokon.se/ebok/vildsint_jens-stenman /