[SKRIVA] [SKRIVA] Re: Det är den tiden på året...

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Mar 2008 10:33:59 +0100 (CET)

Från: gittans@xxxxxxxxxxx
>"HATATTACKEN mot Charlotte"
>"Charlottes NAKENCHOCK"
>"Charlotte i TÅRAR"
>"Charlottes HEMLIGA plan"
>"Så går deti Eurovision - HELA LISTAN"
>"DOPINGSKANDAL i schlagerfinalen"
>"TERRORHOT mot Schlager-EM"
>"Kristian Luuk talar ut om sin OKÄNDA SJUKDOM"
>"Schlager-Björns KUPP"
>"Christer Björkman efter SCHLAGER-FIASKOT"
>"LÄSARNAS DOM: Lägg ned hela skiten!"
>"Bert Karlsson RASAR"
  Lysande genomgång! (Jag har redigerat bort parenteserna, så att rubrikerna
får stå för sig själv.)
  Det är just så löpsedlarna kommer att ryta de närmaste månaderna, i olika
imbecilla variationer.
  Du skulle kunna få anställning som löpsedelsredaktör, tror jag. Ber om
ursäkt för att detta utgör ett implicit och underhandigt angrepp mot din
intelligens... (Kvällstidningarna å sin sida tror att läsarna är helt
urblåsta.)