[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Novelltävlingar

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jul 2012 12:26:39 +0000

Ber om ursäkt för fulformateringen som inte blir som jag tänkt mig.Och visst
ville båda blaskorna ha novellerna i pappersformat, måste varit önsketänkande
av mig där.Hemsidor har de iaf förstås båda två:
http://hemmetsveckotidning.se/files/2012/06/HVT1224-037-037-Novelltavling.pdf
Postadress:Novelltävlingen Hemmets veckotidning209 44 Malmö.
http://www.hemmetsjournal.se/Tavlingar-och-korsord/tavlingar/Skriv-den-basta-sommarnovellen/
 Hemmets Journal AB,
205 07
Malmö.