[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Dyke Hard (2013) - svensk lesbisk action-splatter-skräck-musikal

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Feb 2013 17:45:05 +0100

Den 17 februari 2013 18:56 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
>   Jag har de mest tentakliga connections hit och dit. Därför kan jag
> meddela att den feministiska (det kan få en dels hjärta att pumpa
> snabbare!) bokhandeln Hallongrottan nu lagts ned. En av Södermalms
> lokaltidningar hade reportage om hur de satt nedslagna och bar ut
> böcker. Jag har varit på föredrag där ett par gånger, en gång om s k
> Troma-filmer

Jag glömde det, men Bitte Andersson är ju också serietecknare. Och det
var väl 2006 eller 2007 som Troma och Lloyd Kaufman var på
Hallongrottan? Jag gick dit men det var fullsmockat och sista platsen
tagen.

Bitte Andersson är annars vänlig och bra, och inte någon av dessa
intoleranta radikalfeminister som det annars finns gott om. Jag ser
fram emot hennes film.

/ Rickard