[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Omröstningen avklarad

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Nov 2008 12:17:32 +0100

Date: Sat, 29 Nov 2008 21:12:12 +0100> From: mikael.s.eriksson@xxxxxxxxx> To:
skriva@xxxxxxxxxxxxx> Subject: [SKRIVA] Omröstningen avklarad> > Fyra stycken
har röstat. Jag, Ahrvid Engholm, Gunnar Andersson och> Daniel Sandegren.> >
Totalresultatet blev:> Ahrvid Engholm: Falskt medium åtalat; 9 p> Daniel
Sandegren: Okänt land; 6p> Anders Lindberg: Island Bankrutt; 5p> Gunnar
Andresson: Röd som Eld; 4p> > > Stort tack från mig och säkert alla andra på
listan till er som> skickade in bidrag. Själv> hoppas jag på mer inspiration
och tid till nästa tävling.>
  OK. Tack själv för rösträkning!
  Intressant resultat, för jag trodde själv inte riktigt på den där novellen,
eftersom jag inte riktigt kände att jag fick till slutet (som någon påpekade).
Det blev litet platt.
  Nå. Det verkar dock som om alla andra på pristagarlistan inte kan nyttja
priset (biljett till publik till TV-inspelning, onsdag i Sthlm). Därför gör jag
så här, och hoppas på bättre lycka:

  Sagda biljett går till den första som publicerar en novell här på SKRIVA. Det
bör ske senast i morgon. Jag måste ha din pappersadress (som du dock kan maila
privat), och låt oss säga att novellen bör vara på minst 2 000 tkn. Det behöver
inte vara en bra novell - bara du är först (och kan använda priset).
  Och då postar jag biljetten, så du har den tisdag (tid och plats är
Filmhuset, Stockholm, 3 dec, kl 18.30). Jag lovar att det faktiskt kan vara en
mkt skojig upplevelse att bevista en slik inspelning!

--Ahrvid

Ps. En kommande tävling på något som anknyter till jul eller nyår kanske?
Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!