[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Novelltävlingen. Dags för omröstning

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Nov 2008 17:12:48 +0100

From: anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx
>   Jag är dock tveksam om jag kan utnyttja ev pris (det var en TV-inspelning 2
> eller 3 dec, >men jag är upptagen). Så jag tävlar för äran!
  OK, då vill jag bara uppmana de två övriga i tävlingen att OM de placerar sig
först eller högt vara redo att sända mig en pappersaddress. Det lutar åt att
den dag jag inte kan gå blir den 3 december (vilket bör vara på onsdag). Den
som placerar sig högst och kan nyttja biljetten bör då vara vid Filmhuset i
Stockholm (ligger i kanten av Gärdet, gränsande mot Östermalm) 17.30. Jag har
fått veta att man räknar med att hålla på till 20.30, och att det är ett roligt
TV-program där publiken kommer att synas mycket! (Det skall gå på TV4 i vår.)