[SKRIVA] RE: [SKRIVA] "I rymden finns inga känslor"

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Sep 2010 10:10:57 +0000

Haha
 skulle inte förvåna mig.
Med risk för att verka .. asperig kanske t o m :) påpekar jag nu att det heter
Aspergers syndrom . Det finns de som tror att det heter ASchbergs syndrom det
kanske är om man gillar för mycket att titta på Robert Aschbergs tvprogram ...
Hans Asperger hette läkaren som upptäckte syndromet hos känslokalla pojkar till
att börja med.
AS var en poppis diagnos för nästan alla med sociala kompetensproblem ett tag.
-Och nej, jag har den inte. :)
/pia