[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Här kommer Göran! Gör han?

  • From: Gittan Svensson <svenssoneringar@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 13 Mar 2011 14:20:43 +0200

Göran Jansson skriver:
Hallå där Gittan Birgittan!

Hej Göran Gör han?!

Så du ÄR kvar på listan! Kul tycker jag också!

> Jag såg hur du frågade om jag är kvar på listan här och det är jag. Kul att
> se dig här på listan igen! Jag håller med dig att spaningarna på fanfonden
> SEFF inte har synts så mycket på Skriva på sista tiden men jag har faktiskt
> varit med rätt länge på den andra stora fandomskrivlistan, Sverifandom. Jag
> har visserligen ett lurkarnamn där för jag vill inte vara med och skriva,
> men jag får ju se inläggen i alla fall. Och där pågår spaningarna för
> fullt.

Jaså, är det där Ahrvid gör forsknigarna numera? Eller resultaten av
forsknigarna kanske jag skulle säga. Jag har inte hört talas den listan
tidigare men om den är stor så kanske den också har medlemmar som är
påhittade.

> Hoppas det var av intresse hälsar Göran.

Det var av intresse! Du sa du hade mer så lägg gärna ut det på listan också.
Alla nyheter som är intressanta ska väl läggas ut på listan, det anser ju
också Ahrvid.

Hälsningar från Gittan Birgittan!

P:S jag skriver ett privat mejl till dej också.