[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Dan Brown slängs gärna

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 5 Jul 2011 15:48:23 +0200

2011/7/5 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Ps. Och som sagt, markera mail av Pseudonym-Putte ("OR", "GJ" m fl) och
> skicka dem till Skräppost, och de flesta system lär sig då snart att
> automatiskt slänga skräpet av samme avsändare.

Och, som sagt, jag gör samma sak med dina mail till SvFandom-listan,
så kanske systemet lär sig filtrera efter innehåll (SEFF/NOFF etc).
Rekommenderar andra att göra samma sak. (Skickar detta till SvFandom
också av henna anledning.)

Och om det inte finns något skräp av oavvisligt allmänintresse att
vidarebefordra, så kan jag inte heller vidare något något skräp av
oavvisligt allmänintresse...

--
/Ove

Blog: <http://blog.gg8.se/>

"Here is Evergreen City. Evergreen is the color of green forever."
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).