[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Ber om URSÄKT

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Oct 2011 19:15:03 +0200

From: info@xxxxxxxxxxxxx
> Ber djupt om ursäkt för utskick från PRESENTEN.
> Hade inte en tanke på att SKRIVA finns sparat på min maillista.
> I Mozilla sker detta automatiskt när jag skickar ett mejl.
>
> Jag skall givetvis plocka bort SKRIVA från mejllistan.
>
> Ber 1000 gånger OM URSÄKT ! ! !
Från adressboken menar du väl?
Nå, jag tyckte postningen såg konstig ut men misstänkte att det var något slags
misstag. Ingen större skada skedd.
Det kan vara värt att hålla koll på hur man hanterar sin adressbok.

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)