[SKRIVA] Re: SFV-festivalen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 00:00:28 +0200

From: ulfb@xxxxxxxxxxxxxx
> Här kommer min rapport från festivalen:
  Tack! Det intresserar iaf mig. Se även mina egna mycket korta noteringar från
SFV-festivalen.

> Efter det kom de filmer som även Ahrvid sett, så han kanske kan fylla i.
  Hm, får se. Jag har kanske kvar mina noteringar från SFV. Men jag hade
inriktat mig på att inte skriva om filmerna, så jag får i så fall rådbråka
minnet extra noga (eller skriva av vad jag tyckte då, om jag kan läsa mina egna
kråkfötter...).

--Ahrvid

Ps. Amatörfilmnyhet: Jag gjorde i början av 90-talet en sf-amatörfilm-VHS
(andras filmer) kallad Filmfandom. En Jim, som jag träffade på senaste
uppsalaconen, har nu digitaliserat den. Det finns en s k torrent. (Jag tror jag
skall skicka den till Ulf, andra kan få den på förfrågan.) Ingår gör bl a Denis
Lindbohms klassiker Den stora nattens vålnad. Tydligen är det två filer, på
totalt 5-6 GB. (Har själv inte fått hem filerna, av irrelevanta skäl.)

http://www.live.com/getstarted.aspx