[SKRIVA] Rapport Åcon V

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 May 2009 11:12:52 +0200

Nå, kongresen börjar varva ned. I går var det ytterligare ett jättetrevligt
roomparty - hos Kimmo i rum 214 förstås. En hel del trötta ansikten idag. Mwen
vädret är fint.
 Just nu har vi "the gripe session" där Åcon granskas och utvärderas. Det finns
väl inte så mycket att äga. Någon nämndeuttrycket "42", Douglas Adams.
  Vi får veta att det blir en Åcon 4, i mitten av maj nästa år.
  Nå, jag får väl ge mig. Trevlig con - framför allt pga alla roomparties!

Ps. Kryssa Piratpartiets Amelia till Bryssel - www.ameliatillbryssel.se

Windows Live™: Keep your life in sync. Check it out!
http://windowslive.com/explore?ocid=TXT_TAGLM_WL_t1_allup_explore_012009