[SKRIVA] Rapport Åcon IV

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 May 2009 23:04:33 +0200

Dags för en liten lägesrapport. Dagen har förflutit bra. Vi hade en debatt om
copyright och Internet, där jag gjorde en del inlägg. Jag hörde bara delar av
Steph Swinstons GoH-tal. Regnet som tidigare omslöt oss har upphört (det var en
riktigt vacker solnedgång!).
  En massa folk försvann till banketten, som var i en separat restaurang, och
då tog jag en liten tupplur (går inte på banketter, av pengaskäl). På kvällen
var det en mycket trevlig programpunkt i form av "På minuten" (om någon minns
det radioprogrammet). Johan Anglemark gjorde väldigt bra ifrån sig och vann
hela tjottaballongen.
  Tiden drar mot midnatt och det finns gott hopp om trevliga roomparties.
  En bilkolonn med polacker stannade till utanför hotellet.

Ps. Kryssa Piratpartiets Amelia till Bryssel - www.ameliatillbryssel.se

Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx