[SKRIVA] Pubmöte i Gbg

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jan 2010 14:48:42 +0100

(Från en annan lista. Och jag har redan tidigare, om jag nu minns rätt, puffat
litet för detta. Postat delvis som motvikt mot att bara ha stockholmsrelaterade
evenemang! --AE)

Om det finns några törsta sf-fans i Göteborgstrakten som hade tänkt gå på
pubmöte i afton så kan det vara bra att känna till att de har flyttat till
Ölrepubliken på Kronhusgatan 2B (fd Delerium).
  Så gå inte till The Rover i kväll om ni vill dricka öl, umgås och någon gång
av misstag prata om science fiction, gå till Ölrepubliken istället!
  Skulle det vara så att någon tycker att det är skam och skandal att Club
Cosmos överger en så trevlig pub som The Rover så behöver ni inte vara oroliga
- det är The Rover som äger Ölrepubliken!

Nya Windows 7 gör allt lite enklare. Hitta en dator som passar dig!
http://windows.microsoft.com/shop-----