[SKRIVA] Piratpartiet och transhumanismen

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'Sverifandom'" <Sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, "'Diskussioner om att skriva fantastik'" <korkek@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Apr 2010 21:37:18 +0200

I det senaste numret (2/2010) av Filosofisk tidskrift har jag en artikel
införd, under rubriken ?Piratpartiet och transhumanismen?.

Det kan ju hända att någon finner detta intressant? ?

Artikeln är en analys av hur uttalanden av Piratpartiets företrädare visar
på en förändring i synen på förhållandet mellan människa-maskin.

?och jag ställer frågan om detta är ett tecken i tiden.

Här presenteras tidningen:

http://www.bokforlagetthales.se/filosofisktidskrift/index.htm

Och här är innehållsförteckningen för de senaste numren:

http://www.bokforlagetthales.se/filosofisktidskrift/page2/page2.html

Nu är det så att jag har fått 10 friexemplar av tidningen, eftersom jag
medverkar i den.

5 av dessa exemplar erbjuder jag nu till försäljning för 40 kr. styck
(vilket inkluderar porto).

Först till kvarn gäller. E-posta mig.

Annars säljs tidskriften exempelvis här:
http://www.tidskriftsbutiken.nu/issue_info.php?mag8

Med vänliga hälsningar,

Torbjörn Wester