[SKRIVA] Re: Nytt experiment kring "Ur djupet"

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Apr 2010 18:24:11 +0200

> SKRIVA är öppen för det mesta. SKrivande, kultur, vetenskap (och får någon
för sig att skriva om sina tvättider finns inget som hindrar, om än det blir
nog något de flesta hoppar över).

Det är så frustrerande att vara tvungen att skämmas varenda gång man glömt
tvättmaskinen full med tvätt.

Jag förstår mycket väl olägenheten det ställer till med när man inte håller
sig inom tvättiderna - det är ett rent elände.

I varje hyreshus finns dessutom en "tvättstugesäpo" som håller koll på att
tvättstugans regler följs till punkt och pricka. En gång fick jag upprörda
klagomål för att jag inte stängt av huvudströmbrytaren till tvättmaskinerna
(enligt anvisningarna). Hur skulle då den som hade tvättiden efter mig kunna
sätta på huvudströmbrytaren?

Mvh.
Torbjörn