[SKRIVA] Re: Michael Shea (1946-2014)

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Mar 2014 19:14:17 +0100

Den 7 mars 2014 19:06 skrev Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
>   Hr Theorin som brukar vara så lugn och sansad? Jag har träffat honom
> flera ggr.

Han är också mycket känslig, lik en viss Mika T (som ockå är så lugn och
sansad i sin känslighet att han gärna får stollespel).

(Jag skriver gärna lite småelakt om Johan Theorin, eftersom han inte stod
ut med att jag blev feministkritiker.)

>   För mig låter det tvärtom högst rationellt att om Theorin nu gillade
> Shea hade han motivation att ta reda på litet mer än ett iota om saken, och
> det ligger i sannolikhetens riktning att han hade något på fötterna.

Där förlorade du diskussionen igen, med dunder och brak. Common sense vid
skrivbordet...