[SKRIVA] Re: Mer rymdnytt

  • From: Swedish Zombie <info@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 Aug 2013 23:18:30 +0200

Hej Ahrvid!
Vi på Swedish Zombie har testat den här listan ett tag nu via vår
info-mail. Du ska ha stort tack för ditt initiativ och drivkraft. Men vi
vill tacka för oss och bli strukna ur listan. Tyvärr är det långt mellan de
intressanta ämnena och mellanrummen fylls mest av Richard Berghorns magsura
och paranoida utbrott. Sådant vill vi inte förknippas med.

Tack för den tid som var

Med vänliga hälsningar

Jonny Berg
**