[SKRIVA] Lokal spikad för SFSFs jubileum 20/3

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Mar 2010 15:17:17 +0100

Läser nu på SFSFs hemsida: http://sfsf.fandom.se/

"Lördag den 20 mars (OBS ändrat!)
Jubileumsfest! SFSF och SF Forum fyller 50 år. Det blir ett enklare program med
diskussioner och filmvisning, som äger rum i Forodrims lokal på Norra Agnegatan
45 i Stockholm (ringklocka till höger om porten). Lokalen är öppen från kl. 12
men själva programmet startar kl.13. Det kommer att finnas bar och så bjuder vi
på födelsedagstårta. Eftermiddagen är gratis för medlemmar i SFSF.
Icke-medlemmar är välkomna men betalar då medlemsavgift på 120 kr i dörren.
På kvällen kommer en buffé att serveras. Den kostar 250 kr exkl. dryck. Anmälan
till buffén måste ske i förväg, senast söndag den 14 mars. Skicka ett ebrev
till cgomez at comhem.se och anmäl er!"

(Och det var som jag misstänkte att man skulle ta Forodrims lokal, som använts
tidigare. Gjorde ett kort besök på SFSF:s årsmöte i februari - jag var
egentligen upptagen och på väg till en annan sak - och då diskuterade man tre
olika lokaler för jubileumssammankomsten, men redan då lät Norra Agnegatan
sannolikast. Buffén låter ovanligt dyr; man kanske plockar in den via catering
och inte som hänt tidigare lagar själva? --AE)

Klicka här!
http://new.windowslivemobile.msn.com/SE-SE/windows-live-hotmail/default.aspx-----