[SKRIVA] Re: Intervjuer med tre partiledare

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Apr 2010 22:48:46 +0200

Jag får återkomma till åsikterna kring småpartiernas politik. Hinner inte
utveckla mina tankar just nu.

>Men intervjuerna var bra. De gav adekvat överblick på vad FI, SD och PP
tycker. (Nu känner jag inte till din bakgrund visavi Fria Företagare. Var
det ett frilansuppdrag? Du står inte med i redaktionsrutan, så jag antar
det. Jag misstänker att du gjorde intervjuerna via E-post.)

>--Ahrvid

Tack för ditt beröm!

Skrivandet sker på frilansbasis, men faktum är att det är fråga om tre
telefonintervjuer.

Det var väldigt kul att tala med partiledarna, de lät precis som på TV...
:-)

Mvh.
Torbjörn