[SKRIVA] Re: Gärningsmannens Facebook

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Oct 2015 20:00:47 +0700

---- On Fri, 23 Oct 2015 16:02:57 +0700 Ahrvid wrote ----

Och f ö tycker jag att du skulle själv tjäna på att diskutera
sakfrågor istf att slänga ur dig kränkande fraser. (Jenny fick
en skopa full, t ex Du känner henne inte och dina utfall var
bara dumma.

Du är bara en opportunistisk tramspelle, som plötsligt låtsas att du tycker det
är ett "övertramp" att avslöja identiteten hos en av landets värsta
brottslingar trots att hela Sverige fått veta detsamma. Och nej, påhopp,
dumheter och opportunistiska falskheter bemöts konsekvent med moteld, och ingen
ska förvänta sig något annat. Vare sig man heter Jenny eller Ahrvid; varesig
man är en påstått värnlös liten flicka med feministiska offerfantasier eller en
medelålders vit västerländsk man som har för vana att förvränga och förfalska
varenda diskussion han deltar i, vid minsta antydan om att diskussionen inte
går riktigt hans önskade väg.

Jag har helt rätt, också denna gång. Att andra pladdrar och tjafsar besatt bara
för att man önskedrömmer om att just jag inte ska ha så rätt som jag har, det
är andras problem, inte mitt.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).