[SKRIVA] Re: Google.se hyllar DNA

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Mar 2013 23:48:38 +0100

Sten R:
> Nu blev jag orolig, jag som glömde Towel Day förra året, men det är
> inte förrän 25 maj eller hur?
  Dont' Panic! Towel Day är den 25 maj. (Kollade saken.) Douglas Adams
födelsedag är något också värt att tänka på, men det är i maj handdukarna skall
fram!

--Ahrvid

Ps. Det tycks som om mitt msg om DNA och Google postades TVÅ ggr. Jag har något
lurt med datorn som gör att mail ibland kan skickas två ggr. (Något
tröghetsproblem - kanske en trojan jag inte fått bort trots flitig scanning -
som ev gör att sända-mail-kommandon köas på något konstigt sätt. Ber om ursäkt;
det verkar ha hänt flera ggr. Jag kan bara försöka fortsätta scanna och bekämpa
skumma grejor som belägrar burken.)

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även AE i nya
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)