[SKRIVA] Re: Glad Jul

  • From: "Bertil Falk" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Dec 2010 16:25:22 +0100

Tjing Ahrvid och SkrivA-folk!
Ha en mysig julhelg allesaammans och låt mig passa på att uttrycka min
beundran för den insats Ahrvid gör med listan, där
jag under det gångna året gjorts uppmärksammad på en rad intrssanta saker
som annars hade gått min näsa förbi. En stark insats, som jag
är säker på att fler än jag uppskattar. Själv är jag mer än vanligt insnöad
i ett lamslaget Skåne i en mysig stuga med öppen eld, barn och barnbarn.
Tjång!
Bertil