[SKRIVA] Fuglesang 02 i SVT2

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Sep 2009 01:38:51 +0200

Som jag antydde var jag inte så bra på att räkna tider, med avseende på
tidszoner, utan det tycks som att Discovery (rymdskytteln med Svensk RYmdhjälte
ombord) landar ca 02, nu om en stund alltså. SVT2 skall sända.

--Ahrvid

Ps. Och samtidigt går första Star Trek-filmen i TV4. Det är en Rymdnatt!

With Windows Live, you can organize, edit, and share your photos.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx-----