[SKRIVA] Filmrecension

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Jun 2011 00:12:35 +0200

Den här filmen verkar intressant, men jag får erkänna att jag inte
hört talas om den tidigare:

http://www.awesomevillage.com/?p=2745

"He goes through his life breaking every rule he can. From stealing
narcotics from the evidence room, to terrorizing young club-goers, Lt.
McDonagh seems hell bent on self-destruction."

--Ahrvid

(Vidarebefordring från den andra listan, Sverifandom. Ahrvid tycker
som att saker som innehåller SEFF och NOFF i namnet är kul, ungefär
som en femåring tycker att det är kul att säga ordet bajs...)
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).