[SKRIVA] Re: Film på Kennedys hjärna

  • From: "Frans Richardson" <frans_richardson@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 17 Apr 2009 08:58:33 -0700

On Fri, 17 Apr 2009 17:33 +0200, "Richard Fransson"
<richard_fransson@xxxxxxxxxxx> wrote:
>Det verkar vara nästintill olagligt att göra film i Sverige
>utan åtminstone en av herrarna Lassgård eller Nyqvist i
>rollistan. Filmscenen i Sverige är inte ens en ankdamm och det
>tycker jag, i egenskap av fjäderlös tvåbening, är tråkigt. Jag
>tycker inte att de är dåliga skådisar - bara fruktansvärt
>överexponerade. Eller är det bara jag?
Näh men jag kör en film. Du måste jag kör film. Inte på det ens. Och
inte på ens. Att inte jag har fått de. Var inte måste de vara. Du får
vara. Bara röka det.

>/ Richard
Richard "rick752" petnel, maintainer of ad block plus, has passed away
at age 56. In an article last year petnel described a bit of what he was
seriously injured when an argument escalated into the public?

--
  Frans Richardson
  IT-konsult, skribent och frilansande HAL-bot enligt HAL

--
http://www.fastmail.fm - Faster than the air-speed velocity of an
                          unladen european swallow