[SKRIVA] En liten spökfilm

  • From: håken eklund <doghead@xxxxxxxxxx>
  • To: e-skriva-lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Nov 2012 14:02:41 +0100

Hej Listan! Jag har tillsammans med några andra konstnärliga figurer gjort en
liten film.Först skrev jag en dikt som blev en sång som blev en video. ett
lyckatkonstnärligt arbete mellan 5 figurer. Håkan Eklund:      Dikt, Filmmanus
och RegiCladam Englund:   Filmning, Regi och KlippLisa Fridell:
Aktris och Regi Richard Åberg:      MusikMarco Roth:          Sång Filmen är
enkel i sig och är en liten höstlig spök-rysare. Mvh- Håkan Eklund
http://www.youtube.com/watch?v=doFHZ1fHrBM