[SKRIVA] Brev från Fuglesang!

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Dec 2009 06:06:24 +0100

När jag nyligen var och hörde ett föredrag av astronauten Christer Fuglesang
passade jag på att överlämna ett ex av min bok Mord på månen (med dedikation,
och jag lade in min E-adress). Och nyss fick jag nedanstående trevliga brev!

"Hej Ahrvid,

Tack för din bok, som jag nu hunnit läsa med stor förnöjelse. Jag tycker det
var jättebra historier i en mycket sannolik  framtidsmiljö. Lärorik fysik
blandad med kul miljö. Hoppas du skriver mer.

Bästa hälsningar,

Christer"

Redaktör Falk kan kanske lägga in citatet på Zenzats sida!
  Jag har inte svarat honom ännu, men tänkte tacka för brevet och kanske lägga
med min rapport från hans föredrag.
  Skoj!

Lagra alla dina foton på Skydrive. Det är enkelt och säkert!
http://www.skydrive.live.com-----