[SKRIVA] Bombmannen gripen

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jun 2014 19:53:54 +0200

Bombmannen i Stockholm har tydligen just gripits:
http://www.aftonbladet.se/

Han befann sig i ett hus på Stora Nygatan, Gamla Stan, med högkvarter för en
medborgarrättslig organisation - men med moderaternas högkvarter tvärs över
gatan. Han riktade tydligen hot mot moderaterna, samt sossarna och deras
högkvarter på Sveavägen (jag menar, han kan ju ha påstått "Jag har tidigare
placerat en bomb där!"). Bägge områdena spärrades av.
  Låter som någon politisk virrskalle.

E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /