[SKRIVA] Re: Bok-, web- och skrivartips

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jun 2011 15:43:02 +0200

2011/6/30 Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>:
> Sedan, Ove kan spamma, störa och förstöra. Det övergår mitt förstånd varför
> du tillåter honom att fortsätta. I mina ögon agerar du ansvarslöst, på ett
> sätt som bara inflammerar konflikten. Istället för att om och om och om igen
> uppmana alla på listan att lägga honom på ignore, ta ansvar istället och
> kicka trolljäveln.

Hej igen, Anna. Då har du inte lyssnat på vad jag och andra har sagt
tidigare. Han förstörde själv för denna lista genom att spamma om
något folk inte ville höra, vilket ledde till att han blev censurerad,
vilket i sin tur ledde till att han flyttade listan, så han kunde
fortsätta spamma ostört. Så därmed kan han inte, om han håller sig
till sina principer om yttrandefrihet, stänga av någon som gör samma
sak.

Du må ogilla det, men nu vet du åtminstone VARFÖR han inte "kan" stänga av mig.

--
/Ove

Blog: <http://blog.gg8.se/>

"Here is Evergreen City. Evergreen is the color of green forever."
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).