[SKRIVA] Biljetter till TV-inspelningar

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Aug 2015 15:44:19 +0200

Jag brukar ibland få inbjudningar till att vara TV-publik (fast det var ett tag
sedan jag senast gick på något). Här senaste, och det bör vara fritt för vem
som helst att beställa biljetter - T O M SKRIVAiter...
"Under hösten 2015 spelas säsong sju av Hellenius Hörna in, med David Hellenius
som programledare. Redan nu kan vi erbjuda dig som tidigare varit publik att
förhandsboka några biljetter.
Hellenius Hörna är en svensk talkshow där David Hellenius möter kända och
aktuella gäster. Det blir sketcher knutna till gästerna men också till de
senaste samtalsämnena.

För att ansöka om biljetter gör du såhär:
1. Välj något av följande datum:

* tisdag 22 september kl 18.15-21.00
* torsdag 24 september kl 18.15-21.00
* tisdag 29 september kl 18.15-21.00
* torsdag 1 oktober kl 18.15-21.00
* tisdag 6 oktober kl 18.15-21.00
* torsdag 8 oktober kl 18.15-21.00
* tisdag 13 oktober kl 18.15-21.00
* torsdag 15 oktober kl 18.15-21.00
* tisdag 20 oktober kl 18.15-21.00
* torsdag 22 oktober kl 18.15-21.00

2. Ange hur många biljetter du är intresserad av (max 5 per person).
3. Skicka sedan namn samt mailadress till: publikhelleniushorna@xxxxxxxxxxxx

Inspelningarna äger rum i Magasin 7 i frihamnen i StockholmÅldersgräns: 15 år.
Om du fått biljetter kommer vi att höra av oss samma vecka. Då får du mer
information om inspelningen samt hur den kommer att gå till."

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och var med i
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2015, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan