[SKRIVA] Big Heart Award

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Aug 2011 13:44:47 +0200

Ett annat pris som delades ut på sistlidna sf-världskongress i Reno var Big
Heart Award.
  Det gick i år till Gay Haldeman, hustru till sf-författaren Joe Haldeman.
Paret var på en svensk sf-con för ett antal år sedan, så jag har träffat dem.
Gay är en förtjusande dam och enligt min blygsamma bedömning skäligen misstänkt
för att vara värd Big Heart Award. (Joe Haldeman är en trevlig prick också.)

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / YXSKAFTBUD,
GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)