[SKRIVA] Bidragen strömmar in

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 02 Aug 2007 10:21:25 +0200

Fantastiknovelltävlingen 2007 verkar gå väldigt bra. En snabb genomräkning - jag betraktar bara antalet filer i mappen, varav en del dubletter men en del också har två noveller - säger att ca 30 bidrag nu kommit in, vilket är mer än någonsin tidigare en månad innan deadline. Får jag ändan ur vagnen och kan göra en liten drive till, slås säkert det gamla rekordet på 59 (de allra flesta bidrag kommer in de sista dagarna, normalt sett).

  Det lönade sig att under våren kämpa på med att sprida infon!

--Ahrvid

Ps. Driven har också gynnat SKRIVA. Det kommer ofta nyaanmälda medlemmar, varannan/vartredje dag så där. Välkomna alla nya medlemmar!

--
ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!