[SKRIVA] Att avskriva från SKRIVA (var Re: [SKRIVA] Skräck i Babel)

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 3 May 2007 11:30:54 +0200

På allmän begäran skickar jag här en liten guide i hur man avskriver
sig från listan.

1) Skapa ett nytt mail, med titelraden "unsubscribe" (Utan
cictationstecken) och HELT tomt meddelande. Skicka till
skriva-request@xxxxxxxxxxxxxx
2) Du får snart tillbaka ett bekräftelsemail.
3) Klicka på svara för bekräftelsemailet och svara utan att ändra någonting.
Gör du detta bör du bli avprenumererad.

On 5/3/07, Mikael Katzeff <mikael.katzeff@xxxxxx> wrote:

Snälla Ahrvid!
Det fungerar inte med 20-50 mail om dagen till en arbetsplats - jag inte
bara förlorar intresset - jag blir förbannad!
Ta bort mig från listan nu!

Mikael Katzeff
 Sveriges Television AB
 TH-T22