[SKRIVA] Re: "Aftonbladets fantasyexpert rasar"

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jul 2014 12:08:17 -0700

Jag skrev:

> Att jag käbber djup avsmak för all sorts politisk extremism står jag hur som
> helst för.

"Käbber" är lika med "känner". Men det förstår ju till och med du, egentligen.
Läs vad man menar, inte hur man skriver. En tumreger för intelligenta
människor, även om intelligenta människor har en stark tendens att missbruka
sin intelligens för avsiktliga missuppfattningar, att förvilla och rent allmänt
orsaka idiotdiskussioner. Fråga Ahrvid och se ljuset.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).