[SKRIVA] 1500 litterära magasin

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 17:53:44 +0200

Every Writers Resource har en lååång lista på (utländska, trol bara
engelskspråkiga) litterära magasin:

http://www.everywritersresource.com/Biglist.html

Det skall vara ung 1500 titlar. OK, swensko lingua är inte med (jag gjorde en
sökning på ".se") men det kan ju vara av intresse för den som tänkt smyga sig
in på den utländska marknaden.  (Siten EWR har jag i övrigt inte scannat av.
Men den kan ha ett och annat matnyttigt i övrigt.)

http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även AE i nya
E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /