[shkola] Zadachi za shkolata (Was: Re: Fwd: Re: Podgotowka)

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 29 Sep 2003 09:10:35 +0300

> Tova mislq che mqstoto mu e v list-a.
> (makar che ima i nqkoi po personalni momenti ;-)
>
> Ivo qvno ne e vidql che mi pishe na private shtoto tona mu e kato
> za public.
Da mqstoto mu naistina beshe za lista. Ne sxm obxrnal wnimanie!
I go pisha oshte wednxzh w praw tekst, za da sxm siguren, che shte
prochetete towa, koeto iskam ot was! ;-)

======== start here =============
Zdraweite!

[...]

Ta eto wi nqkolko zadachi, stiga ste mxrzeluwali:
Ne moga w momenta da wi dam linkowe, no wie mozhete da si gi namerite,
 nali?

Malko teoriq na chislata: 1204 ot acm.timus.ru
Dwe nestandartni:
        Square ot CEOI 2003
        Median ot Practice Session-a na IOI 2003
Dinamichno: Ship ot BOI 2003

Za nachalo shte wi kazwam i tipa na zadachite, za da mozhe da txrsite
kljuchowete, po koito se poznawa tipa na zadacha, tam kxdeto e po-trudno da
se zabelezhi.

Da ne se uplashihte, kato widqhte BOI, CEOI i IOI!!!

Ako na nqkoi tezi zadachi mu se struwat trudni mozhe da pogledne zadachite
ot B, C i D grupa na esenniqt turnir 2002.

Za gornite zadachi imate okolo 2 sedmici, wreme prez koeto az shte
 otsxstwam ot Plovdiv i weroqtno nqma da imam wxzmozhnost da otgowarqm na
 e-mail-i. Do togawa mozhe da gi obsxzhdate i reshawate. Pod reshena
 zadacha trqbwa da se razbira takawa raboteshta za 100. Ako namerite
 testowete, si gi testwajte sami, ako ne - mozhe i da mi izprashtate
 source-owe.

Towa e zasega!

Pozdrawi,
        Ivo

P.S. Trqbwa da ste razbrali che sezonxt weche zapochwa! :-)

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"If it happens, it must be possible."